Често задавани въпроси

Как да поръчам?

B2B платформата TEKRA.BG предлага възможност на клиентите на фирма Текра да правят своите поръчки бързо и лесно от всяко устройство и без значение къде се намират. За да направите поръчка, трябва да разполагате с одобрен профил. Заявка за регистрация можа да подадете през тази форма.

Мога ли да правя поръчки без регистрация?

Не. В B2B платформата TEKRA.BG могат да правят поръчки само регистрирани потребители.

Регистрация. Какви възможности дава?

Платформата дава възможност за 2 нива на регистрация.

  • Регистрацията като потребител Ви дава възможност да разглеждате файлове, за които се изисква вход в платформата, както и да се записвате за обучения в Академия Текра.
  • Регистрация като клиент (след одобрение на запитване за регистрация като партньор на Текра) дава възможност за създаване на поръчки през платформата, следене на точна наличност от даден артикул, както и пазаруваме с индивидуална отстъпка. Регистрираните партньори могат бързо и лесно да създават оферти към свои клиенти директно в платформата на Текра. Да следят историята на своите поръчки, както и да поръчат отново продуктите от предишна поръчка.

Какво означава B2B платформа?

B2B - Business To Business. Платформа за електронна търговия, чрез която могат да се предлага продукти или услуги към бизнес потребители.

Как да се свържа с търговец и да стана ваш партньор?

Когато изпратите заявка за регистрация като партньор, наш търговски представител ще се свърже с Вас, за да се запознае с Вашите нужди и да предложи най-добрите възможности за Вашия бизнес.

Изпратих запитване за регистрация на партньор. Какво следва?

След като изпратите заявката си за регистрация, наш търговец ще се свърже с Вас в рамките на 2 работни дни, за да се запознае с Вашите нужди и да предложи най-добрите възможности за Вашия бизнес. Когато профилът Ви бъде одобрен, ще имате възможност да правите поръчките си директно през него.

Как да разбера, че поръчката ми е получена?

Когато финализирате поръчката си в B2B платформата ще получите на екрана си с номера на поръчката и датата, на която е направена, нейния статус ("Нова поръчка"), както и продуктите, които съдържа. Ще получите и известие на e-mail адреса, с който е регистриран Вашия профил, където са описани всички подробности относно поръчката - име, артикулен номер на продукт, единична цена, количество, крайна цена, както и общата цена на поръчката.

Предлагате ли безплатна доставка?

Да. Предлагаме безплатна доставка за поръчки на стойност над 200 лева без ДДС с организиран транспорт на Текра за град София.

При доставка с куриерска фирма Спиди доставката е безплатна за поръчки на стойност над 250 лева без ДДС. Доставката на поръчки под тази стойност е за сметка на клиента по тарифи на куриерската фирма, според избраната услуга.

Какви са сроковете за доставка?

За продукти, налични в склад на Текра:

  • Поръчки, направени до 9,00 часа се предават на куриер в рамките на същия ден. Поръчките направени след 9,00 часа се изпращат на следващия работен ден.
  • Поръчки за град София с организиран транспорт на Текра, направени до 9,00 часа се доставят в същия ден.

Какви са условията за гаранция?

Всички актуални гаранционни условия може да прочетете на страницата ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ.

Какви методи за плащане приемате?

По банков път.

С наложен платеж (при доставка с куриерска фирма Спиди).

В брой или с банкова карта (когато поръчката се получава от Шоурум на Текра).

В какви срокове трябва да платя поръчката си?

Сроковете за плащане се определят в индивидуален договор с всеки парньор.

Как мога да получа техническа консултация?

За да получите техническа консултация, може да се обадите на телефон:

  • Викторио Дочев - 0877 / 56 93 69
  • Златко Чопаков - 0882 / 35 54 10
  • Център за обслужване на клиенти - 0700 11 0 10

Както и на електронната поща:

  • E-mail - csc@tekra.bg

Възможно ли е да заявя техническо обучение за определена продуктова група?

Да. Свържете се с Вашия търговски представител, за да организирате обучението.

Налични ли са продуктите, които предлагате?

Наличността на всеки продукт се визуализира в реално време в два статуса - "В наличност" или "В очакване на наличност". Ако направите поръчка на продукт със статус "В очакване на наличност", наш представител ще се свърже с Вас, за да Ви информира за очаквания срок за доставка.

Мога ли да променя поръчка?

Да. Свържете се с Центъра ни за обслужване на клиенти на e-mail: csc@tekra.bg или на телефон: 0700 11 0 10.

Мога ли да анулирам вече направена поръчка?

Да. Свържете се с Центъра ни за обслужване на клиенти на e-mail: csc@tekra.bg или на телефон: 0700 11 0 10.

Искам да върна или заменя продукт. Какво трябва да правя?

Тъй като процедурата се различава за всяка продуктова група, свържете с Вашия търговец, за да намерите решение заедно.

Имам допълнителни въпроси?

Не се колебайте да се свържете с нас на посочените контакти.