ТЕКРА обслужва клиентите си дистанционно

Във връзка с обявеното извънредно положение, ние, хората, които стоим зад ТЕКРА ЕООД, поемаме своята част от споделената отговорност в мерките за овладяване на ситуацията в страната. Наш приоритет в следващите дни е да поддържаме високи санитарни норми и максимално да ограничим контактите в работните ни обекти. Целта ни е да предпазим както нашите колеги, така и Вас – нашите клиенти.

 

Спазвайки препоръките за ограничаване събирането на хора, ви напомняме, че предлагаме широк набор от възможности за дистанционно обслужване на клиентите:

  1. Чрез телефоните и e-mail на нашите центрове за обслужване на клиенти:

За Западна България (София)                 0700 11010 и csc@tekra.bg

За Северна България (Плевен)               0885 114 047 и pleven@tekra.bg

За Южна България (Пловдив)                0888 222  218 и plovdiv@tekra.bg

За Североизточна България (Варна)   0888 764 226 и varna@tekra.bg

За Югоизточна България (Бургас)        0888 300 832 и burgas@tekra.bg

 

  1. Чрез обаждане или e-mail към Вашия обслужващ търговец.

 

  1. Чрез Платформата ни за клиенти на www.tekra.bg

 

Заявената стока ще бъде доставяна с куриер или наш транспорт до посочен от Вас адрес.

 

На този етап, работното време е до 17:15 за всички офиси !!

 

Благодарим за разбирането!

+ Всички Новини